Reklamace

Vážení zákazníci,

zboží k reklamaci zasílejte na tuto adresu:

La Rambla s.r.o.
Přeštická 13
301 00 Plzeň 3

 

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

 

Musím na reklamaci poslat celý stan nebo stačí prasklá tyčka?

Teoreticky by stačila jen tyčka, ale v případě uznání reklamace by bylo nutné dodatečně poslat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.

 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na 778 037 100 nebo napište na obchod@outdoormarket.cz

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.