Nakupujte bezpečně: zboží nám můžete vrátit až do 15.ledna 2021.

Reklamace

Vážení zákazníci,

zboží k reklamaci zasílejte na tuto adresu:

La Rambla s.r.o.

Boettingerova 2915/2a

301 00 Plzeň

 

 Adobe-PDF-logo-50 Formulář pro reklamaci zboží.

 

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

 

Musím na reklamaci poslat celý stan nebo stačí prasklá tyčka?

Teoreticky by stačila jen tyčka, ale v případě uznání reklamace by bylo nutné dodatečně poslat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.

 

Jak odeslat zboží k reklamaci zdarma

Chcete-li nám poslat reklamované zboží, pošleme Vám předplacený kód do Zásilkovny, abyste nemuseli platit dopravné. Stačí si zažádat na e-mailu   obchod@outdoormarket.cz  Balík odevzdáte na jakékoliv pobočce Zásilkovny a sdělíte jim předplacený kód. Váš balík k nám dorazí za cca 4 až 6 pracovních dní. Seznam poboček naleznete zde.

Pokud nevyužijete možnost vrácení zdarma, nebude Vám dopravné proplaceno.

 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na 778 037 100 nebo napište na obchod@outdoormarket.cz

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.