Reklamace

Vážení zákazníci,
zboží k reklamaci zasílejte na tuto adresu:

La Rambla s.r.o.
Boettingerova 2915/2a
301 00 Plzeň

 

Adobe-PDF-logo-50 Formulář pro reklamaci zboží.

 

Zboží zaslané k reklamaci musí být čisté a v záruční době. Pokud tato podmínka nebude splněna, zboží vám pošleme zpět na vaší adresu. 

 

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

 

Musím na reklamaci poslat celý stan nebo stačí prasklá tyčka?

Teoreticky by stačila jen tyčka, ale v případě uznání reklamace by bylo nutné dodatečně poslat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.

 

Jak odeslat zboží k reklamaci zdarma

Chcete-li nám poslat reklamované zboží, pošleme Vám předplacený kód do Zásilkovny, abyste nemuseli platit dopravné. Stačí si zažádat na e-mailu   obchod@outdoormarket.cz  Balík odevzdáte na jakékoliv pobočce Zásilkovny a sdělíte jim předplacený kód. Váš balík k nám dorazí za cca 4 až 6 pracovních dní. Seznam poboček naleznete zde.

Pokud nevyužijete možnost vrácení zdarma, nebude Vám dopravné proplaceno.

 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na 778 037 100 nebo napište na obchod@outdoormarket.cz

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde